miercuri, 11 ianuarie 2012

MFC 21 - Iarna lupilor

"Cand lupii se hranesc cu vant
Si cand se sta mai mult in casa"
~Francois Villon~
Intre vis si realitate ne poarta Carmen
Sursa foto - necunoscuta

22 de comentarii:

  1. Îmi trezeşte nostalgii!... fără cuvinte!
    O zi minunată, Melly.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ansamblul imagine stihuri e cuceritor!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Padurea intreaga este casa pe care o stie dintotdeauna, batranul lup.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce peisaj frumos...trist lup....
    F. Villon...minunat poet...

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-ar plăcea să ştiu dacă frumosul exemplar de lup din poză, dacă a rămas totuşi cu părul său, şi-a schimbat măcar...năravul trecând pe ... somon precum urşii "grizzly" din Alaska. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Excelentă fotografie!
    E iatnă serioasă acolo...

    RăspundețiȘtergere
  7. nu am reuşit să înţeleg niciodată teama pe care lupii o inspiră oamenilor; oamenii, de cele mai multe ori (dacă nu întotdeauna) sînt mai răi decît lupii; lupii sînt nişte animale cu adevărat frumoase, care contribuia la echilibrul unui ecosistem; contribuiau, pentru că din păcate au ajuns pe cale de dispariţie.
    frumoasă imaginea, mi-e dor de o astfel de iarnă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Absolut superbă este fotografia ta! :) De citat nu mai zic... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cam flămînd 'mnealui, conu lup! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Imaginea e superbă! Privind măcar imagini cu iarnă adevărată îmi mai trece puțin dorul de iarnă, de zăpadă...
    Seară frumoasă vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie imi plac lupii! In general am un respect deosebit pentru toate animalele!
    Va multumesc tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  12. Lupii sunt animale demne(şi nu doar ei) , impun respect şi-l merită dealtfel .

    RăspundețiȘtergere
  13. Lupul acesta pare sa fi iesit la pescuit :) Poza e superba! Ma gandesc la cel care a facut-o; norocos ca a surprins momentul si ca nu a devenit felul principal al cumatrului :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Alina, m-am gandit si eu la asta!
    Poate o fi fost prea batran fotograful ca sa-i placa lupului. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Lupii sunt frumoși și poza e un basm dintr-o pădure fermecată! Și Villon e excepțional! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. este un Alpha sau un singuratic?
    frumoasa fotografie, frumos vers!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place iarna! Vreau sa ninga si pe la noi! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Si eu! Si eu! Sper sa avem parte de zapada totusi! Multumesc Diverse!

    RăspundețiȘtergere