duminică, 29 aprilie 2012

V.I.I. 28 - Campuri de lavanda







Viata in imagini a inceput la Costin
Sursa foto: net

32 de comentarii:

  1. Buna dimineata, Melly!
    Sunt o minunatie aceste campuri de lavanda!
    O duminica minunata iti doresc, Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Culturi asa mari nu cred, dar se poate cultiva cu succes in jardinierela balcoanelor.
      Pus (uscat)intr-o vaza pa holul casei, doar atingand-o putin, raspandeste un parfum imbatator.
      Multumesc Ciprian!

      Ștergere
  3. M-as pierde prin ele...prin acest mov-lavanda minunat :)
    O duminica placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce minunatii...nu am vazut niciodata , dar cand eram mica , langa bunica era un camp de in...tot cam asa arata , cu floare albastra...nu pot sa-l uit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ca ai impartasit aceasta cu noi draga Coco!

      Ștergere
  5. iubesc,iubesc parfumul relaxant al lavandei,culoarea ei...
    imaginile sunt minunate...

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Melly!
    Superbe câmpuri cu lavandă!
    Le simt parfumul!
    O duminică minunată să ai!
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne, cît îmi place blogul tău! E atît de bogat, are atîtea imagini şi picturi! Să ai grijă de el. ;)) :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi face mare bucurie ca iti place. Te astept mereu cu drag. Multumesc!

      Ștergere
  8. Ce culoare minunată :)!
    Îmi pot imagina că nici miresmele din aer nu sunt chiar „respingătoare” :)))))

    RăspundețiȘtergere
  9. O alegere inspirata!
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe toate pozele..
    Îmi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
  11. excelente imagini! :)
    seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Thank you to loocking on my blog.You have beautiful pictures ,i love landel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, too! I am glad you like my blog!
      Have a nice day!

      Ștergere
  13. Hola Melly,
    Culorile din domeniul lavandă sunt foarte frumoase.
    Primi cele mai bune urări.
    Geraldo

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoase imagini! Imi place mult mirosul lavandei!

    RăspundețiȘtergere