marți, 26 iunie 2012

Jim Daly - pictorul copiilor desculti



 






.



15 comentarii:

  1. Superbe picturile, Melly draga si in puls imi trezesc amintiri frumoase din vremea copilariei.
    Iti multumesc pentru ca ai impartasit cu noi.
    O seara minunata iti doresc, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase scene, dintr-o copilărie cum puțini copii mai au !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte adevărat. Patru ani am copilărit la ţară, desculţ nonstop. A fost cea mai frumoasă parte a vieţii mele. Nici acum, la 53 de ani nu mă pot "dezvăţa" de-a merge desculţ.
      N`aş fi vrut să fiu copil în ziua de azi. Pentru că în ziua de azi, copiii nu mai sunt copii... :(

      Ștergere
    2. Asa e! Si mie imi place sa merg desculta, mai ales prin iarba! O senzatie unica!
      Multumesc de vizita!

      Ștergere
    3. E o zicală (antică şi de demult): "Omul cât trăieşte, învaţă". Iar eu am învăţat azi, că în galeria oamenilor de artă care au pictat copii desculţi este şi Jim Daly. Eu îl ştiam pe William Adolphe Bouguereau (1825 - 1905) :
      http://uploads1.wikipaintings.org/images/william-adolphe-bouguereau/a-childhood-idyll-1900.jpg
      Sărut mâna :)

      Ștergere
    4. Asa e! Si mie imi sunt tare dragi lucrarile sale unde a ilustrat atat de frumos puritatea copiilor de la tara!
      Cu multa placere si ma bucur ca ti-au placut!

      Ștergere
  3. Superbe picturi! O zi minunată. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cata gingasie! Frumoase picturi! Te pup, Melly!

    RăspundețiȘtergere