luni, 15 octombrie 2012

Oksana Kravcenko








 
















20 de comentarii:

  1. Uau! Cata frumusete si talent! O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata!
    Cum o fi aratand un perete plin cu asa desene?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Destul de greu digerabil, cred! :))
      Frumosul e si mai frumos cand e simplu!
      Multumesc Robby!

      Ștergere
  3. De cum am deschis pagina ma izbit mirosul de trndafiri! Super frumos!
    O saptamana parfumata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel mai mult imi place aranjamentul buchetelor ... Minunate !

    RăspundețiȘtergere
  5. S-au potrivit de minune aceste picturi cu ziua frumoasa si senina de azi! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Splendide picturile, Melly draga! Macii si florile de camp sunt florile mele favorite. Iar aceste picturi, m-au cucerit cu farmecul lor. Iti multumesc mult, Melly pentru ca ai impartasit cu noi atata frumusete!
    Te imbratisez cu drag! O seara minunata iti doresc! cu mult drag!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu bucurie, draga Stefania!
      Seara placuta!

      Ștergere
  7. care mai de care mai interesant! :)
    seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut!

    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.

    :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt splendide florile.As vrea sa le am pe toate la mine acasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Splendide! Nici nu mai am cuvinte vazand atata frumusete!

    RăspundețiȘtergere