miercuri, 5 februarie 2014

M.F.C. 97 - Îndrăzneală

Miercurea fara cuvinte a inceput la Carmen

31 de comentarii:

  1. Totul e posibil cand ai un umar pe care sa te sprijini...si un brat... si niste picioare :) Grozava poza!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha! Cred că ai spus "îndrăzneală" referindu-te la domnişoara care a ieşit în pantofi pe o aşa vreme! Noroc cu cavalerul care a salvat-o! :-)
    O zi frumoasă, dragă Melly! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocurile, fusta sau saltul...
    ...sau toate trei?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pfff... Cred că a făcut imediat stânga împrejur și zbrrrr!...La revedere, plimbărică! :))
    Pup, Melly!

    RăspundețiȘtergere
  5. hihihihihihihi.....
    Asa da, pe tocuri si cu transport propriu si personal!
    Iti doresc o zi minunata Melly draga!

    RăspundețiȘtergere
  6. Să ai o zi frumoasă și liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  7. hahahaha, parca ma vad pe mine acum trei ani! am plecat la petrecerea de sfarsit de an, organizata de întreprinderea noastra - incaltata cu pantofi cu toc, pentru ca vremea era uscata si relativ calda. Putin înainte de miezul noptii când am iesit sa mergem spre casa, zapada imi depasea gleznele si pentru ca abia incepuse sa ninga, trotuarele nu erau inca degajate :)) asa ca am calcat in urma sotului meu care incerca sa-mi faca potecuta :)) Pana la taxi
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. :) îndrăznește să o arunce în zăpadă? nu cred!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Doar cat ma uit la ea si mi se face frig !
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu siguranta...indrazneala.
    O zi frumoasa draga Melly.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei Melly, am citit accidental ceva de chiroști. Știu doar că erau cu brânză din belșug sau ceva de genul, dar habar nu am cum se fac. Îmi făceau ai mei când eram mic și nu știu de unde să fac rost de rețetă.

    copae_alexandru@yahoo.com - Dacă-mi poți scrie te rog, pe mail, aș aprecia. O seară plăcută.

    RăspundețiȘtergere
  12. Vestimentatie ideala pentru sezonul rece! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Cine n-a îndrăznit asta la vremea primei tinereți ?! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Bonjurica, Melly!!! Sper ca esti bine!!! Intru zilnic la tine si sunt usor ingrijorata!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sper ca esti bine, nu te-am mai "vazut" demult...

    RăspundețiȘtergere
  16. Da' unde ești tu, Melly dragă ? Că demult n-ai mai publicat nimic. Ori ai anunțat vreo vacanță pe undeva și eu n-am văzut ?

    Să ai zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  17. Draga mea, încep sa-mi fac griji! Esti ok? Sper din suflet ca nu esti bolnava ci doar grijile astea lumesti te tin departe de blog! Chiar îmi lipsesti si îmi lipsesc postarile tale!
    Sper ca..... pe curand!
    pupici Melly!

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani de Martisor! Iti doresc o primavara minunata, draga Melly! :-)

    RăspundețiȘtergere
  19. Hmmm.Sper ca esti bine melly.


    Ghiocelul

    Din clăbucii de zăpadă,
    Un ghiocel bucuros
    Scoţând capul spre lumină,
    Se laudă copilăros:

    - Uite aşa, cât sunt de mic,
    Într-un picior mă ridic,
    Mă lupt cu zăpada rece,
    Nici o floare nu mă întrece,

    Sunt un mărţişor râvnit,
    Primăverii,
    Poarta florilor deschid.

    RăspundețiȘtergere
  20. M-a mai transportat si sotul asa, de-o aripa, cand apa era prea mare, pe zapada nu indraznesc sa ies asa, imi iau pantofi de schimb.
    Poza e superba.

    RăspundețiȘtergere
  21. Va doresc o primavara plina de caldura, liniste si armonie.
    LA MULTI ANI!
    Cu stima,

    RăspundețiȘtergere
  22. O primavara frumoasa alaturi de cei dragi tie !
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere