joi, 22 decembrie 2011

Bucurie!!!

Gata!
Orele lungi si obositoare de la birou s-au terminat!  
Mi-am luat ramas bun de la colegi, am pecetluit toate dosarele cu amanare pina la anul, am semnat condica si dusa am fost! 
Cind ne-am urat "Sarbatori fericite!'", seful ne-a zis ca, atunci cind vom ciocni un pahar, sa ne gandim la el! Hm ... mda! 
Acum, scapata cu viata din chingile fiselor si revisalului, zburd prin casa cu Safira (pisica mea) pe colindele lui Magic FM. 
E vacanta si bucuria e deplina!
Sa aveti sufletul senin si plin de vise!





4 comentarii:

  1. ce perioada frumoasa:). sarbatori fericite va doresc, tie si micutei tale ... sa fiti fericite alaturi de cei dragi si sa vina mosul incarcat:). o seara faina...

    RăspundețiȘtergere
  2. Gustul dulce al vacantei :)
    Timp placut si linistit !

    RăspundețiȘtergere