sâmbătă, 5 octombrie 2013

Jurnalul unei femei simple (21)

Pentru astăzi (data/ora) 05.10.2013, ora. 19, aproape. 
Afară ... apus de toamna invaluit in cenusiu si unde viorii.

In sufragerie ... e putin rece si Cici s-a bagat sub pledul mamei.

La mine ... pe pat sunt inca imprastiate foarfeci, carioci, ghergheful si atele colorate. Am lucrat putin la florile lui Marjolein Bastin (imaginea din stanga).
Cu ce sunt imbracata ... haine de casa

Ce astept ... sa ma cuibaresc in coltul meu cu ceva de citit.  

Unul din lucrurile mele preferate ... chihlimbarul.

Citesc ... Viata mea in Hristos a Sf. Ioan de Kronstadt.
Va redau o fraza care imi place mult:
"Odoarele Bisericii nu sunt vesmintele preotesti si arhieresti, nu sunt candelele aurite, ci prostituatele, hotii, talharii, desfranatii si ratatii lumii, care s-au întors la Hristos cu toată inima lor."

 O imagine pe care doresc sa o impartasesc ... 
Biserica Rusa - Bucuresti (2009)

 Mai multe despre jurnal veti gasi la Taniusa
Sa aveti o duminica binecuvantata!

12 comentarii:

  1. am urmarit azi si eu o emisiune, pe TVR International, despre Buzaul mistic - si au prezentat (printre multe alte zone foarte interesante) un muzeu dedicat chihlimbarului romanesc, unic se pare in lume!!! iti doresc un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, muzeul de la Colti! Visez si eu sa ajung acolo!
      Am vazut cateva poze pe net si sincer nuantele de la Buzau imi par cu mai frumoase ca cele din zona baltica.
      Multumesc draga mea!

      Ștergere
  2. Ce lectură frumoasă! Pr. Ioan de K. îmi place tare mult, am învăţat foarte multe lucruri care ţin de subtilitate de la sfinţia sa.
    Iar cu Biserica Rusă ce să zic, un dar nesperat. Mîine, când ajung acolo, mă voi gândi la tine. :)
    Duminică cât mai plăcută, draga mea Melly!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasă şi liniştită pagină de jurnal.
    Toamna este un anotimp cu multe tonuri de chihlimbar în jur.
    Foarte frumos citatul ales. Este bine de ştiut acest mare adevăr căci...se mai uită!!
    Foarte frumoasă şi biserica rusă din Bucureşti. Un colţ de rugăciune şi reculegere, în preajma Universităţii.

    O duminică frumoasă, dragă Melly!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Melly am ajuns si eu la biserica rusa foarte frumos facuta imi place mult si la ce lucrezi spor la cusut si o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place mult chihlimbarul, dar imi place si Cici de sub paturica ! :D
    Duminica placuta, draga Melly !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Era nespus de dragalasa, pitita sub pled. Cand am ridicat un colt din pled a facut ochisorii mari si s-a uitat intrebator la bine, ceva de genul: de ce ma deranjezi cand imi fac siesta? O scumpica!
      Multumesc Zina!

      Ștergere
  6. Citatul e minunat. Cum e goblenul? Imi plac mult desenele ei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o cana cu flori de maces (Rose hips in a bowl )! :)
      Multumesc Anca!

      Ștergere