sâmbătă, 7 decembrie 2013

Jurnalul unei femei simple (29)


Azi (ziua, ora) - 7 decembrie 2013, ora 11.
Afara ... o zi rece si pustie de iarna ... inca nu a nins.
In casa ... e un pic frig, aerul rece a dat navala prin geamurile larg deschise de dimineata. 
In bucătărie ... miros de orez, legume fierte si dovleac.
Cu ce sunt imbracata ... haine de casa, şalul mamei.
Citesc ... Lumea credintei pe decembrie. Mi-a atras un articol despre domnul Ioan Socol, traducatorul in limba engleza a cartii pr. Arsenie Boca - Cararea imparatiei. A realizat un lucru minunat! 
Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa fac plimbări lungi spre periferia orasului. 
Ceea ce aştept ... zapada!!! :)
Ce mai meşteresc ... goblenul meu.
Ascult ... din albumul de Craciun al lui Andrea Bocelli.
Mimi-Cici ... sta lipita de calorifer toata ziua, doar seara cand ma intorc e din nou jucausa. 

 Mai multe despre jurnal veti gasi la Taniusa 
Sa aveti un week-end placut!

Cu aceasta pagina de jurnal, blogul a depasit 1000 de postari!

13 comentarii:

  1. Sa ai un weekend minunat Melly draga!
    Eu chiar nu-mi doresc zapada! Este frumoasa, nimic de zis, dar doar la munte! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. O duminica minunata sa ai, Melly!
    Zapada se mai lasa asteptata pe la noi. Si eu o astept....

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea,sa ai un weekend minunat si sper sa ninga si la tine,si la noi..sa fie alb peste tot..Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  4. m-am bucurat cand am vazut la tv cum se aprind beculetele sarbatoririi lunii decembrie, la tine in oras!!! iti doresc sa ai zile frumoase ca sa te poti plimba cu placere, prin oras! o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa si linistita pagina ta de jurnal. Azi a fost Sf. Filofteia, o zi binecuvantata. Se apropie perioada minunata a zilelor Craciunului si Anului nou si Bobotezei. Prilejuri de inaltare sufleteasca, pentru care ne pregatim.
    O duminica frumoasa si linistita, draga Melly! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper, ca deja a nins, daca tot e frig, macar sa fie si alb :) O seara placuta, Melly, si o saptamana frumoasa !

    RăspundețiȘtergere