vineri, 14 octombrie 2011

Flori pentru amintire

M-am hotarit ca prin rubrica "Flori pentru amintire" sa aduc omagiu unei persoane deosebite ce a trecut prin viata mea.

Azi aduc omagiu unei femei deosebite doamna Parascheva Barbu.
Am cunoscut-o prin ‘95 la dispensar, pe vremea cind aparusera carnetele de sanatate. 
Eu aveam 25 de ani ea 73 - 75. Ne-am placut instantaneu si asa a inceput o frumoasa prietenie intre noi.
 Locuia aproape de mine, deci ne vedeam des. Apartamentul ei din strada Lalelelor era mic, dar cu un farmec deosebit desi era simplu cu mobile batranesti. Impreuna gateam, povesteam si ne rugam. 
Asa au trecut citiva ani minunati, apoi ea s-a imbolnavit, iar fiica ei a luat-o la tara unde locuia si nici nu am apucat sa ne luam ramas bun. Dupa citiva ani am aflat ca a trecut in lumea celor drepti. Dumnezeu sa o odihneasca cu sfintii sai!


Bunicuţă Parascheva iti multumesc!

Un comentariu: