miercuri, 22 februarie 2012

MFC 27 - Lupul in iarna









Intre vis si realitate ne poarta Carmen
Imagini: net

21 de comentarii:

  1. Ce imagini puternice! Bravoo pentru alegerea de astazi! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imaginile sunt frumoase, dar lupii mă înfioară...
    Zi de miercuri frumoasă vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Se simt bine împreună chiar dacă-i ninge.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe imagini, maiestuoase animale ...
    Mulţumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu vreau unul doar pentru mine!:)Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunate şi nobile fiinţe, lupii! Happy WW, Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. n-am cuvinte sa spun tot ceea ce-mi inspira aceste fotografii! sunt cu adevarat extraordinare.. frumoase.. pline de caldura!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe imagini cu decor hibernal! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt animale frumoase!In copilaria mea le uzeam urland canddadeau tarcoale gospodariilor !

    RăspundețiȘtergere
  10. Un animal inteligent. Personaj de poveste, simbol, totem ...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumos croite sunt fiintele astea! :)
    Zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. lupii ma sperie:-s
    dar pozele acestea sunt frumoase.
    o zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Îmi plac foarte mult lupii! Păcat că mult timp au avut nume rău.Acum parcă au fost puțin reabilitați!
    Frumoase fotografii ai adus!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cat imi plac animalele astea :x! Si au iesit in poze superb <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Dragilor,
    In seara asta nu am reusit sa ajung la toti, dar promit ca trec in serile urmatoare! Ce sa faci? In timpul saptamanii e mai greu!
    Sa aveti o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. frumosi mai sunt! dar nu mi-as dori sa-i întâlnesc vreodata! nici iarna, nici vara! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Minunate animale! Nu degeaba îi admirau atât de mult strămoşii daci.
    Numai bine, Melly!

    RăspundețiȘtergere