marți, 17 aprilie 2012

Lena Liu -pictura pe portelan




 








 

14 comentarii:

  1. Doamne cu ce minunatii ne incanti, privirea si sufletul si astazi, Melly. Iti multumesc mult.
    O zi minunata iti doresc cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase! Iata ce spunea chiar pictorita: "Am să depun eforturi pentru a crea un sentiment de dragoste, poezie şi muzică în pictura mea Emoţia, iubirea si natura nu se vor schimba,. Şi am sa încerc să surprind acest fapt în arta mea. Am să trec ceea ce atinge inima mea, prin degetele mele."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Nikola! Intotdeauna am ceva de invatat de la tine!

      Ștergere
  3. Nu am crezut că poate exista ceva așa de frumos.
    O zi bună să ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Din picături de cafea s-au născut compoziţii frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  5. Splendide obiecte! Nu m-am putut abtine sa le admir.
    Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere