luni, 13 august 2012

Andre Kohn










12 comentarii:

  1. Superbe picturile, Melly draga. Tare mult imi plac.
    Atat de poetice, imi par picturile. Nu am stiut pe, Andre Kohn. Sunt primele sale lucrari pe care le vad, aici, la tine si iti multumesc atat de mult!
    Te imbratisez cu mult drag! O seara minunata iti doresc Melly draga! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte reusite! :)
    Seara buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant: un excelent pictor al cotidianului care în aparenţă pare banal dar de fapt, este plin de semnificaţia frumuseţii darului cel mai nepreţuit: viaţa!
    O seară minunată!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Melly!
    Superbe picturi,îmi plac mult!
    Îți doresc o săptămână frumoasă!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. miscare si culoare...imi plac mult picturile alese de tine...

    RăspundețiȘtergere
  6. Alt stil decât Michael Longo, dar cât de frumoase picturi ! Îmi plac foarte mult, Melly !

    RăspundețiȘtergere