luni, 6 august 2012

Un verset pe saptamana

Ideea de a invata un verset pe saptamana a venit de la Irina - Dulce casa!
Mie mi se pare o idee minunata, care cere putin timp de mestereala - din belsug duminica - pentru a fabrica micutul cartonas pe care va fi inscriptionat versetul saptamanii.
Pentru aceasta prima participare am ales un verset citit chiar ieri seara:
"Iar noi n-am primit duhul lumii, ci duhul cel de la Dumnezeu, ca sa cunoastem cele daruite noua de la Dumnezeu."
Epistola I Corinteni Cap. 2, versetul 12
Scriind rindul de mai sus m-am gandit ca seamana foarte mult cu o adresa de domiciliu. :)
Iata si cartonsul meu pentru aceasta saptamana:

Lumina a fost de la becul lampadarului si nu se vede clar! Imi cer scuze!

Cu timpul sper sa fiu tot mai inventiva, caci aceasta parte creatoare a fost de mult lasata in stare latenta. 
O sa imi procur si ceva mai multe panglicute si sper ca pe viitor sa fie tot mai simpatice.
O seara placuta va urez tuturor!
PS. Va invit cu mare drag sa participati impreuna cu mine la acest exercitiu de creatie cu scop duhovnicesc.
Mai multe despre acest subiect gasiti aici.

5 comentarii:

  1. E faină ideea :)
    Cred că particip și eu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult draga BD. Vei gasi un blog minunat la Irina! Abia astept sa-ti vad cartonasul!

      Ștergere
  2. Ideea este foarte buna. Rar gasesti asa ceva in blogosfera.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am spus si eu! E creativ si vesel si mai ales pentru o cauza nobila! Multumesc Miiuta!

      Ștergere
  3. O idee tare bună. Şi mi-a plăcut şi ideea cu cartonaşul. La câte avem de învăţat din cuvântul lui Dumnezeu.... Măcar câte puţin să reuşim să culegem.
    Numai bine, Melly!

    RăspundețiȘtergere