marți, 7 august 2012

Dorothy Pavey











11 comentarii:

  1. Ce faine sunt și pe artistă o cheamă ca pe mine :D
    O zi frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar BD?
      Multumesc de vizita!

      Ștergere
    2. Da, mă numesc Doroteea, dar unii prieteni îmi zic Doroty . :)
      Seară frumoasă dragă Melly!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Bun venit pe blogul meu Miiuta!
      Ma bucur ca ai gasit aici lucruri care iti plac!
      Te astept cu mare drag sa revii oricand!

      Ștergere
  3. Superbe tablouri! Imi plac mult aceste arcade pline de flori, create special pentru a creste flori pe ele si artista a reusit sa le redea superb in lucrarile ei.
    Tu mereu aduci pe blog lucruri minunate, de execelenta calitate, care incanta privirile si ne fac sa ne simtim parca mai frumosi si mai buni. Mie cel putin, asa mi se iuntampla. O seara placuta, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult Elly si ma bucur ca iti plac!
      Seara placuta, Elly!

      Ștergere
  4. un vis picturile acestea! ce culori reale si câta armonie! Sunt bune pentru a ne inspira în aranjarea unei gradini... oh ce mi-as dori un trandafir peste bolta, la portita! :) Poate la anul...
    Sa ai o seara minunata, Melly draga!

    RăspundețiȘtergere
  5. Absolut superbe picturile, Melly draga. Eu nu am stiut aceasta artista si iti multumesc mult pentru ca ai impartasit cu noi lucrarile sale, atat de frumoase.
    O noapte linistita iti doresc, Melly draga, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoase sunt, ce culori pastelate!
    Mi-a placut si de data asta la tine, draga Melly!

    RăspundețiȘtergere