marți, 14 august 2012

Michael Longo









17 comentarii:

  1. Tare mult mi-as dori sa ma plimb prin acele locuri.Sunt asa frumoase.
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Exceptionale picturi, minunate combinatii de culori...

    RăspundețiȘtergere
  3. Gingasie si bucurie imi transmit aceste lucrari !

    RăspundețiȘtergere
  4. Intru cu mare drag sa admir picturile postate de tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna e o bucurie vizita ta, draga mea Nikola!
      Te inmbratisez cu mare drag!

      Ștergere
  5. Absolut superbe picturile, Melly draga. Pentru cateva clipe m-am simtit prezenta chiar acolo, plimbandu-ma prin acele locuri de vis, pline de miresme si culoare. Iti multumesc mult, pentru aceste clipe minunate, petrecute aici la tine.
    O noapte linistita iti doresc, Melly draga, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur mult ca va plac!
    In seara asta a fost Prohodul Maicii Domnului si am fost si eu prezenta, dar maine sunt acasa si stam mai mult de vorba!
    Va multumesc mult pentru comentarii!
    O seara linistita va doresc!

    RăspundețiȘtergere