duminică, 19 august 2012

V.I.I. 39 - Atasament

 Viata in imagini e o initiativa Costin Comba
Sursa foto: net


22 de comentarii:

  1. Vai,ce minunata ideea .. asta da atasament! O duminica placuta Melly!

    RăspundețiȘtergere
  2. Grozava aceasta idee, cand nu te poti desparti de lucrurile dragi si nu-ti mai sunt utile pentru ceea ce au fost cumparate, sa le gasesti o alta intrebuintare. Originala idee, imi place foarte mult.
    O duminica minunata iti doresc, Melly draga, cu mult drag!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. super atasament! serios...de tinut minte :)
    zi faina Melly :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Mama lu' Cici, te rog să mă ierți ! Azi am pus linkuri cu precădere ”părinților” de pisici și te-am sărit... :( Acum îmi repar greșeala. Prezintă-i scuzele mele și lui Cici și un pupic în creștet !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Zina!
      O sa-i citesc povestea asta lui Cici diseara la culcare! :)

      Ștergere
  5. Ce idee trăznită! Dar extrem de interesantă.
    Chiar mi-a plăcut ineditul.
    Zi faină în continuare. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Melly!
    Interesantă idee!
    Duminică frumoasă îți ddoresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Excelenta idee!
    O seara cât se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar imi place ideea !
    O searã minunatã iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesant si arata frumos chiar. Mai degraba arata ca o opera de arta moderna.
    Insa...de fapt, nu prea functioneaza ca o poarta. Poti intra pe acolo lejer :))
    O saptamana minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu da in strada, e o poarta spre gradina Elly, deci cred ca merge! :))
      Multumesc la fel Elly!

      Ștergere