miercuri, 8 august 2012

Yarn Along (1)

Un alt foileton venit tot prin Irina (Dulce Casa) este Yarn Along, prin care suntem invitati sa postam un tricotaj sau croset, pe care il avem in lucru, alaturi de care se aseaza cartea pe care o citim in prezent. 
Eu nu impletesc si nici nu crosetez, insa mi-a placut foarte mult ideea si astfel vin si eu cu goblenul Maica Domnului indurerata (prelucrare apartinand Goblen Kit, dupa icoana realizata de monahul Irineu Protcenco, la Manastirea Sihastria - Neamt):
Cartea pe care eu o citesc in prezent este Sfanta Elisabeta noua mucenita a Rusiei, despre care am mai vorbit pe acest blog.
Cine are placere sa participe cu mare drag se poate inscrie pe http://www.gsheller.com 
Va imbratisez si va doresc o seara minunata!

2 comentarii:

  1. Eu te felicit din toata inima mea, Melly draga, pentru preocuparile tale dupa orele de serviciu si pentru modul tau de-ati gestiona timpul, incat reusesti sa faci atatea lucruri minunate.
    Te imbratisez si iti doresc o seara minunata, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult draga Stefania!
      Mai rup si eu din orele de somn si ma dedic acestor doua mari pasiuni ale mele: goblenul si lectura.
      Amandoua la fel de necesare mie ca si somnul.
      Te imbratisez cu drag. O zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere