marți, 20 noiembrie 2012

Alexander Matrehin









11 comentarii:

  1. Am ramas cu privirea pe vasul cu flori!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut vasul cu albastrele!
      Sa ai o zi minunata!

      Ștergere
  2. un deliciu colorat! frumos...:)
    zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase! Fiecare tablou creează o altă stare...
    O zi minunată, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Campia aceea roz ma face sa ma gandesc la caldura verii! O zi calduroasa sa ai draga Melly!
    Big Hug!

    RăspundețiȘtergere
  5. albastrelele sunt incredibil de frumoase...incredibil de frumoase...
    si eu am ramas cu ochii pe vasul cu flori...

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase picturile, Melly! E uimitor, cu cata meticulozitate in detalii, a creeat fiecare lucrare. Mie toate imi plac!
    O seara minunata iti doresc, Melly draga! cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. E plina lumea de pictori atat de talentati...
    Superbe lucrari. Care mai de care.
    Te pup, draga mea si-ti multumesc pentru asemenea frumuseti oferite!

    RăspundețiȘtergere