luni, 26 noiembrie 2012

John Constable









18 comentarii:

  1. Ma simt... jenat ca "fur" inca de luni dimineata dar imi convine ideea ca asa o sa fac toata saptamana!
    Imi dublez colectia de picturi! :)
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ale mele tot furate sunt, ca in colectia personala n-am decit citeva lucrari semnate Mihai Zarzu! :)

      Ștergere
  2. Viata simpla, viata de tara. Parfum de libertate si sanatate. Munca, fericire, distractie. Razele calde ale soarelui si apa racoritoare. Superbe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bun pictor! Are o mana foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelente peisaje! Parca te teleportează in trecut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Exceptionale peisajele, Melly draga!
    Iti multumesc mult.
    O seara minunata iti doresc, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt minunate!Frumoase amintiri mi-au trezit.
    te pup!

    RăspundețiȘtergere