marți, 27 noiembrie 2012

Samuel Palmer










11 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Chiar te asteptam! M-ai invatat cu narav! :)
      Zi minunata iti doresc!

      Ștergere
  2. frumos , imi place al 3-lea foooaarte tare !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca de obicei o încantare!
    Sunt foarte aglomerata! Vin sa te vizitez dar ptr alte comentarii nu am timp! Sorry!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac!
      Te inteleg daca esti ocupata cum in curind voi fi si eu! :(

      Ștergere
  4. Sunt interesante si frumoase peisajele, mai ales cele care surprind secvente de la muncile campului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ma gindeam eu ca acela va placea cel mai mult!
      Multumesc Cristi!

      Ștergere
  5. Foarte foarte frumoase lucrarile, Melly! Imi plac foarte mult!
    O seara minunata iti doresc, Melly, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase si rafinate lucrari :)
    O incantare pentru ochi!

    RăspundețiȘtergere