miercuri, 14 noiembrie 2012

Raspuns pentru Minnie

De ce mi-am facut blog? 
Dupa ce m-am gandit bine mi-am dat seama ca a fost o combinatie, un 3 in 1+1 la vremea respectiva. 
Eram in somaj de cateva zile si vroiam sa depasesc starea care o aveam, vazusem citeva bloguri, imi facusem o idee, dar ezitam. 
Am facut unul si inca unul pe care le-am sters rind pe rind pentru ca mi se parea ca nu ajung nicaieri cu ele. 
Dupa un timp m-am gandit sa fac un blog prin care sa arat ce imi place mie, si celorlalti. L-am numit mellymirror, nume dat din doua motive: imi place personajul Melanie din Pe aripile vantului si melodia lui Michael Jackson - Man in the mirror. O simpla impletire. 
Ar fi fost demult o simpla poveste daca n-ar fi aparut primul meu prieten din blogosfera, care m-a facut sa ma razgandesc. El se numeste Florin Nan!
Va invit sa descoperiti un povestitor innascut pe blogul lui .

Las la alegerea celor ce vor citi aceasta postare daca doresc sa raspunda si ei intrebarii: De ce v-ati facut blog?

6 comentarii:

  1. Multumesc pentru raspunf Melly!
    Awardul îl meriti pentru ca eu chiar iubesc blogul tau! Sa ai o noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  2. ... de ce mi-am făcut blog?
    posibil:
    o nouă lecţie de parcurs...
    o bucurie sufletească ...
    o pagină a jurnalului de viaţă ...
    o dorinţă de a comunica altfel cu ceilalţi ...
    o urmă ce va rămâne după mine ...
    ... cred că o împletire a celor de mai sus şi încă ... o mie şi una de motive ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e! Sunt destule motive de a incepe si mai multe pentru a continua!
      Multumesc ca ai raspuns!

      Ștergere
  3. cand arati si altora ceea ce tie iti place eu zic ca succesul e garantat! :)
    in ideea asta m-am facut si eu blogul! sa arat altora ce vad eu..:)
    zi faina!

    RăspundețiȘtergere