miercuri, 21 noiembrie 2012

M.F.C. 66 - Asteptand iarna

Miercurea fara cuvinte a inceput la Carmen.
Sursa foto: aici

22 de comentarii:

  1. mult n-ar mai fi de asteptat...
    cerul,albastru infinit...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumooooooooooooooos!!!!!!!!!! :D Place :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Am trecut sa spun ca nu ma alatur, eu astept vara!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  4. E aproape!!Nu mai e mult de asteptat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca imaginea ar fi la fel de faina si daca am astepta primavara sau vara,nu?
    O zi frumoasa,sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Aveau întalnire fixa sau....
    Sa ai o zi frumoasa!
    Happy WW Melly draga!

    RăspundețiȘtergere
  7. Muntele albastru aşteaptă zăpada albă.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu mai e mult de asteptat... vine repejor :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. o asteptam , cu vin fiert cu scortisoara...la noi vine tarziu de tot , dar si cand vineee...
    retetele te asteapta Melly :)

    RăspundețiȘtergere
  10. in asa ambianta sa tot astepti iarna!

    RăspundețiȘtergere
  11. O asteptam... Numai sa intarzie gerul. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunata-i lumina cuibarita in aerul albastru ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu o astept, e anotimpul meu preferat :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Va multumesc tuturor pentru comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  15. Intr-o casa asa de frumoasa...sa tot astepti iarna :)
    Superba fotografie, splendide tonuri de albastru!
    O seara faina, Melly drgaa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Am inversat niste litere...scuze, Melly... Doar din graba.

    RăspundețiȘtergere
  17. ce claritate, ce contraste, ce minunatie de imagine! un vis!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. cred ca intre timp a ajuns si iarna! :)
    pai la cat e de frumos acolo, tot sa astepti....

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoasă poză! Cât priveşte aşteptarea iernii....brrrr! Deja visez la primăvară! E anotimpul meu!

    O zi bună, dragă Melly! :-)

    RăspundețiȘtergere