miercuri, 7 noiembrie 2012

M.F.C. 64 - De vorba

Miercurea fara cuvinte a inceput la Carmen.
Sursa foto: net

23 de comentarii:

  1. Vorbesc despre vreme ..sigur :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos se privesc... :)
    O zi minunată, melly!

    RăspundețiȘtergere
  3. Crezi tu ca stau de vorba? Eu zic ca e doar preludiul

    RăspundețiȘtergere
  4. grozava imagine...un moment de pace intre cele doua animale care altminteri sunt prada si pradator.

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate fi un început de prietenie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa imaginea, Melly draga, m-a dus cu gandul la fabula, “Vulpea si Corbul”, de la Fontaine
    O seara minunata iti doresc, Melly cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesanta imagine!
    Sper ca au ramas prieteni!
    O seara pe placul tau!

    RăspundețiȘtergere
  8. SOO cute photo!!!

    xxx

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Melly!
    Figura de stil care da substanta si incarcatura emotionala acestei imagini deosebite.
    Sa fie oare aceeasi temuta vulpe care l-a pacalit pe urs si tot aceea care odata n-a ajuns la struguri si a zis ca sunt acri?
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Oare ce or fi vorbind? Aș fi curioasă să știu... :)
    O seară frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. o fotografie super-super frumoasa! adorabila privirea vulpoiului cu botul plin de zapada!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Vulpea pare sau aiba burta plina :)... sau un simt acut al realitatii! Superba imaginea! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Va multumesc tuturor pentru comentarii!
    Treptat voi ajunge la fiecare sa va intorc vizita, caci aseara am avut foarte putin timp la dispozitie.
    Va doresc tuturor o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos denumita fotografia "De vorba"! E extraordinar de frumoasa.
    Si eu imi cer scuze pentru vizita tarzie... :)
    O zi frumoasa, draga Melly!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce fotografie frumoasă! Ce atentă se uită "cumătra Vulpe" la "coana Coţofana". Cred că-şi zice în gând: "mânca-ţi-aş coada!" :-)
    Numai bine, dragă Melly!

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu acum am vazut-o! Si-mi placeeee ...tare mult!
    Numai bine, draga mea! :-)

    RăspundețiȘtergere