duminică, 27 noiembrie 2011

Viata in imagini 7 - In soare

Soarele a rasarit mai intai la Costin

20 de comentarii:

  1. Înaltul printre frunze ...
    Îmi place mult ideea!

    RăspundețiȘtergere
  2. amintiri verzi...ce proaspat era totul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. fericiti.....ei ating cerul

    RăspundețiȘtergere
  4. Un moment pe care eu il ador cand soarele iese sa ne aduca speranta. O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. un timp trecut surprins foarte frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  6. se poate că la Costin,dar nici soarele tău nu-i luna :)!
    Frumoasă fotografie !

    RăspundețiȘtergere
  7. ce ne-a mai lovit dorul de vreme bună şi de soare; ce ne facem pînă prin aprilie-mai???

    RăspundețiȘtergere
  8. O dantela de ramuri si frunze invaluie albastrul cerului. Frumoasa imagine!

    RăspundețiȘtergere
  9. am facut azi o poza asemanatoare,doar culoarea era alta.
    O saptamana zambitoare

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumusete naturala mai mult decat perfecta...

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu inteleg de ce ne mai chinui cu astfel de imagini. Acum a venit iarna.

    RăspundețiȘtergere
  12. Scuza-ma Cosmin, insa eu iarna nu plec in excursii, asa se face ca in fotografiile mele predomina imagini de vara!
    Sper ca nu te-am suparat!

    RăspundețiȘtergere