joi, 26 iulie 2012

Charles Pabst












9 comentarii:

  1. Ciudate culori a folosit, parcă... neadevărate. Nu ți se pare, Melly ?
    O zi frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte stralucitoare cu siguranta si ... da, poate de asta ireale.

      Ștergere
  2. Reconfortante şi răcoritoare tablouri! Într-o zi care se anunţă (iar) caniculară, îţi doreşti să fii într-un astfel de loc minunat!

    O zi bună, dragă Melly!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am saturat de caldura si imi e un dor de muuuntee!!!
      Multumesc Alex!

      Ștergere
  3. Superbe picturile, Melly draga. Ce m-as racori, eu putin sub cascada.
    Iti doresc o zi minunata, Melly draga! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cata lumina in aceste picturi.Sunt minunate,tare mi-as dori sa fiu prin locurile acelea.Pup!

    RăspundețiȘtergere