sâmbătă, 21 iulie 2012

Forever Friends la aniversare

In iunie anul acesta firma ce a lansat felicitarile cu ursuletii cei mai dragalasi, Forever Friends, a sarbatorit jubileul de argint. 
Au trecut deci 25 de ani de cind artista Deborah Jones desena primul ursulet din aceasta vestita colectie.  
De indata dragalasele sale desene au fost  adoptate pentru o linie de felicitari, ajungand ca sa fie cea mai iubita serie de felicitari din Anglia.
Din 1989 ursuletii dragalasi au fost oriunde primiti cu deosebita simpatie.





Dragostea pentru acesti simpatici ursuleti s-a intins dincolo de hirtie, pasind pe panza in simpatice felicitari si decorative tablouase:









De aici a fost doar un pas spre lansarea unei linii de ursuleti de plus la fel de simpatici:
O seara placuta tuturor!

5 comentarii:

  1. Tare dragalasi sunt ursuletii si cei pictati, dar si cei din plus. Tare dragi imi sunt.
    Ori de cate ori, ajung intr-un magazin de jucarii, intotdeauna iau un ursulet din plus, in brate.
    M-am simtit copil si-ti multumesc mult, Melly draga!
    O noapte linistita iti doresc, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt la fel draga mea! :)
      Am si eu citiva ursuleti prin casa!
      Multumesc la fel Stefania!

      Ștergere
  2. Cat sunt de frumosi!
    Nu stiam ca sunt opera unei artiste.

    RăspundețiȘtergere