marți, 30 octombrie 2012

Ion Andreescu











6 comentarii:

  1. Sunt tare frumoase toate,dar peisajele imi plac in mod deosebit.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte foarte frumoase lucrarile, Melly draga!
    Cand am vazut peisajele de iarna, m-am si gandit ca acusica vine iarna, cu gerul ei!
    O seara minunata iti doresc, Melly draga, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase picturi... Avem si noi pictori renumiti...

    RăspundețiȘtergere
  4. Amazing art!!! I love, love your blog!

    I am a new follower now.
    And I will be SOO happy, if you follow me:-)

    Kisses from Russia!

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    ♥ GIVEAWAY on my blog!!! / Dress Love ♥

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/2012/10/giveaway-dress-love.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase picturi. Imi amintesc ca in copilarie se gaseau prin librarii reproduceri dupa marii pictori romani si tare imi mai placeau Andreescu si Grigorescu.
    Numai bine, Melly! :-)

    RăspundețiȘtergere