luni, 15 octombrie 2012

Oksana Kravcenko








 
















19 comentarii:

  1. Uau! Cata frumusete si talent! O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata!
    Cum o fi aratand un perete plin cu asa desene?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Destul de greu digerabil, cred! :))
      Frumosul e si mai frumos cand e simplu!
      Multumesc Robby!

      Ștergere
  3. De cum am deschis pagina ma izbit mirosul de trndafiri! Super frumos!
    O saptamana parfumata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel mai mult imi place aranjamentul buchetelor ... Minunate !

    RăspundețiȘtergere
  5. S-au potrivit de minune aceste picturi cu ziua frumoasa si senina de azi! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Splendide picturile, Melly draga! Macii si florile de camp sunt florile mele favorite. Iar aceste picturi, m-au cucerit cu farmecul lor. Iti multumesc mult, Melly pentru ca ai impartasit cu noi atata frumusete!
    Te imbratisez cu drag! O seara minunata iti doresc! cu mult drag!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. care mai de care mai interesant! :)
    seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt splendide florile.As vrea sa le am pe toate la mine acasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc! Sigur ca trec!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Splendide! Nici nu mai am cuvinte vazand atata frumusete!

    RăspundețiȘtergere