joi, 4 octombrie 2012

Széchenyi Szidónia







5 comentarii:

  1. Recunosc că n-am auzit de această artistă, dar îmi plac tare mult picturile ei. Cu asemenea tablouri în casă, parcă ai fi într-un colţ de ....rai al florilor!
    Să ai o zi frumoasă şi înfloritoare, dragă Melly! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fermecatoare tablourile, Melly draga!
    Pentru prima data vad lucrari ale acestei artiste, nici nu am stiut de ea pana acum si iti multumesc atat de mult pentru ca ne-o faci cunoscuta! Mi-am incarcat sufletul de frumusete!
    Te imbratisez cu mult drag.
    O seara minunata iti doresc, Melly draga! cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe lucrari! Imi plac culorile de toamna! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur mult ca va place!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere