miercuri, 10 octombrie 2012

M.F.C. 60 - Crizanteme, crizanteme





Miercurea fara cuvinte a inceput la Carmen
Sursa foto: net

42 de comentarii:

  1. Frumoase culori si o bogatie de petale:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase îs!
    O zi plină de culoarea florilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multe forme de care nu stiam. Frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe flori! culorile sunt senzationale, o incantare sa le privesti...
    zi faina, Melly!

    RăspundețiȘtergere
  5. Le simt deja parfumul! Miroase a toamna pe blogul tau!
    Happy WW Melly!

    RăspundețiȘtergere
  6. dulci, colorate, sentimentale flori...de ce ne inspira oare nostalgie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amintiri ce renasc dintr-o adiere de vant, nu?
      Multumesc mult!

      Ștergere
  7. Câte frumuseţi! Pentru fiercare anotimp!
    O zi minunată, dragă Melly!

    RăspundețiȘtergere
  8. minunatele supravietuitoare ale toamnei tarzii :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Crizantemele sunt florile mele preferate. Aroma frunzelor lor nu se compară cu parfumul niciunei alte flori.
    Firește, îmi plac toate florile. Firește, am o pasiune pentru trandafiri. Dar crizantemele sunt ceva cu totul special, fiind legate și de dragi amintiri din copilărie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi sunt foarte dragi pentru parfumul lor care il corelez cu toamna!
      Multumesc draga Zina!

      Ștergere
  10. Sunt frumoase fotografiile crizantemelor.
    Eu nu mă pot înregistra la MFC. Dacă vrei să vezi ce am pregătit te invit aici: http://noulapullum.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  11. frumoase flori!
    cea galbena concureaza cu o orhidee!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt minunate,si sunt asa de bogate in petale.
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună Melly!
    Wow,ce frumoase sunt și ce colorit frumos
    au crizantemele tale!
    Seară excelentă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Splendide, Crizantemele, Melly!
    Tare dragi imi sunt mie Crizantemene si ador parfumul lor amarui, plin de certitudini si incredere.
    O seara minunata iti doresc, Melly, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Stefania! Asemenea sa ai!
      Te imbratisez cu drag!

      Ștergere
  15. Ce frumoase sunt! Mirosul lor amarui imi place enorm. Abia astept sa le vad inflorite peste tot :)
    O seara placuta, Melly!

    RăspundețiȘtergere
  16. Toamna mai scoate o minune si si-o pune pe rochie!
    Sunt flori care ma incanta!
    Le iubesc!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. Celor albe li se mai spune "Bulgare de zapada" si sunt favoritele mele. Apoi urmeaza toate nuantele de aramiu. Superbe!

    RăspundețiȘtergere
  18. superbatii! a treia de jos, este preferata mea :)
    happy WW! pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. E vremea lor, e anotimpul crizantemelor! Sunt minunate şi într-o vareitate nesfârşită de forme şi culori.
    Foarte frumoase poze!
    O zi bună şi senină, dragă Melly! :-)

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    Bijuteriile toamnei!
    Exceptionale!

    RăspundețiȘtergere
  21. Superbe crizanteme in culorile si parfumul toamnei!

    RăspundețiȘtergere