sâmbătă, 2 martie 2013

Buna dimineata!

Va multumesc ca sunteti si azi la intalnirea noastra cu cafea si muzica.
O zi frumoasa alaturi de cei dragi va doresc!

22 de comentarii:

  1. Bună dimineaţa tuturor!
    Ce miresme...!O dimineaţă minunată!
    Mulţumesc, Melly!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata!
    O zi frumoasa sa ai, asa ca postarea ta de sambata dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, la fel. Placerea mea mare sunt diminetile, cand inca lumea doarme, alaturi de o cafea buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar daca e ora pranzului o cafea dupa e absolut perfecta...ferfecta sa-ti fie si tie ziua draga Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sarut mana, draga Melly! Ce apetisanta este cafeau la tine. Imi place mult ceasca, este deosebita! Iar muzica lui Morricone...este de vis. Imi plac nesous toate piesele lui.
    Iti doresc o zi minunata! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu prea mai e dimineata ...dar cafeaua tot arata formidabil. :)
    Multumiri, Melly!
    O primavara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am gasit undeva.... ca maine e o zi speciala...
    Asa ca iti urez din seara asta multe, multe bucurii pe langa sanatate, liniste sufleteasca si traditionalul "La multi ani!"

    RăspundețiȘtergere
  8. este tarzie ora la care ... beau cafeaua ascultand muzica videoclipului, ce ma plimba printr-un peisaj de vis ... nu te superi ca am intarziat cam mult la intalnire, nu-i asa?... o mica, mica scuza am, sa stii!
    si eu iti transmit - asa am simtit si eu acum, pentru ziua de maine - LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am ajuns abia acum, dar azi am avut o zi plină, mâine la fel. Mâine...da, mâine, adică peste vreo 15 de minute, începe o zi aparte pentru tine, așa că îți spun de pe acum La mulți ani frumoși, să-ți fie viața plină de împliniri și sănătate, iar frumosul să te înconjoare mereu. Noroc și fericire!
    LA MULȚI ANI!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=gwKU-PH4lKY

    RăspundețiȘtergere
  10. Astazi fiind o zi speciala pentru tine, iti doresc din tot sufletul meu, multa sanatate pentru toate zilele ce vor fi sa vina de acum inainte, toate visele sa ti se implineasca, multa fericire si sa fii insotita mereu de oameni dragi sufletului tau.
    La multi ani, draga Melly! :)

    http://www.youtube.com/watch?v=LA3_KMmcihY

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urari si trandafiri draga mea!
      Duminica placuta!

      Ștergere