marți, 26 martie 2013

Vladimir Zhdanov













9 comentarii:

  1. Deosebit! Mulţumesc, Melly!
    O zi cât mai frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce minunate , mai ales cele cu flori !

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow! Pana aici asta e preferatul meu. Mai ales tablourile 2 si 3, extraordinare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate picturile sunt frumoase, dar cea de-a treia mi-a atins sufletul mai mult decât celelalte. Parcă mi-a trezit niște amintiri vechi despre ceva care a fost și nu va mai fi niciodată. Poate despre casa străbunicii mele...

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunate! Primavara si iarana... Cum e afara acum. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. au multa claritate si echilibru picturile lui...
    placuta alegere ai facut si azi draga Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ca de obicei, frumoase imagini!
    seara buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe picturile, Melly! Fiecare tablou are farmecul si sensibilitatea lui.
    Mi-au incantat sufletul si-ti multumesc mult.
    O seara minunata iti doresc, draga Melly! :)

    RăspundețiȘtergere