duminică, 31 martie 2013

Viktor Zelik










9 comentarii:

  1. Alegerea ta de astăzi îmi place foarte mult.
    Nu am auzit până acum de autor, dar voi căuta. E impresionant!
    Mă bucur că-ţi place noua mea "casă", cred că am găsit, până la urmă, design-ul pe care mi-l doream de mult timp :)
    O duminică frumoasă, dragă Melly! Te îmbrăţişez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, sunt superbe picturile, ador acest gen!
    O duminica frumoasa draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. dulci,proaspete,incantatoare aceste acuarele :)
    duminica placuta Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-am facut o lista cu pictorii gasiti la tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe lucrări!
    Bine te-am regăsit draga mea,Melly!
    Duminică frumoasă îți doresc!
    Cu drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe lucrarile, Melly! Imi place mult de tot cromatica,... e fantastica!
    O duminica minunata iti doresc, draga Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi se par secvente dintr-un film politist!

    RăspundețiȘtergere