luni, 18 martie 2013

Elena Antochi












8 comentarii:

  1. Si mie imi plac nespus!
    Multumesc Raul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Flori...minunate flori bine surprinse in acuarela.Ah,ce frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sunt indragostita de liliacul alb...

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, imi place foarte mult blogul tau si vreau sa stiu daca te intereseaza sa facem schimb de linkuri: www.ditoate.com .Eu te-am adaugat deja , si astept raspunsul tau. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase lucrarile Elenei Antochi. Eu nu am mai vazut lucrari alea sale pana acum si iti multumesc mult de tot ca ni le-ai facut cunoscute.
    Tablourile cu maci sunt favoritele mele, pentru ca macii si florile de camp sunt florile mele favorite! Toate tablourile sunt foarte frumoase.
    O zi minunata iti doresc, draga Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Flori...multe flori! Ca frumoase sunt!

    RăspundețiȘtergere