duminică, 10 martie 2013

Parfum de leagan

- Nani, nani, puiul mamei!
Asa a inceput copilaria mea, cu glasul mamei!
Mama muncea in trei schimburi la Intreprinderea de Morarit si Panificatie ca simplu muncitor. O munca grea si pentru barbati, iar pentru o femeie cu atat mai mult. 
Cand venea de la schimbul doi se apleca asupra mea sarutandu-ma usor pe frunte, invaluindu-ma o clipa in parfumul ei simplu de narcise, ce se amesteca cu cel de paine. 
Aceste note calde si sensibile au dat parfum leaganului meu de copil si de asemeni sunt doua parfumuri ce-mi vor aminti mereu de mama.
  
Un parfum pentru mamici si bebici: Petits e mamans de la Bvlgari

Un parfum fara alcool, care se prezinta prin notele sale ca parfum aromatic-floral. Este primul parfum creat de casa Bvlgari pentru copii si spre incantarea mamelor.
Pentru a crea acest parfum, Petits et Mamans, Bulgari a ales cele mai delicate ingrediente pentru a nu face rau pielii bebelusilor. S-a ales musetelul, apoi notele proaspete de citrice si cele florale care dau o stare de bine si de senin oferind clipe de neuitat mamicilor si copiilor.

Note de varf: portocale sicilienebergamota si lemn de trandafir brazilian
Notele de mijloc: floarea soarelui, musetel si trandafir.
Note de baza: iris, vanilie, piersica

Tema povestii parfumate de azi a fost propusa de mine si gazduita de Mirela la Clubul Povestilor Parfumate!

Va multumesc tuturor!  



 

38 de comentarii:

  1. Este uimitor cata liniste transmit bratele mamei, cata incredere capata copilul atunci cand se simte leganat, cum asociaza el parfumul mamei cu siguranta.
    Sa ai o duminica minunata, Melly!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragă Melly, rândurile tale sunt sensibile ca toată persoana ta, iar amintirea dragă a mamei din vremea când erai tu însăți bebeluș e și mai emoționantă. Asociind-o cu acel parfum, cred că primăvara e anotimul votru împreună, când narcisele sunt în floare! Te felicit, mă bucur mult că ai adus și un parfum aici, îl știu și garantez pentru el, e sublim! O zi superbă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. cata dragoste simt in cuvintele scrise de tine pentru mama ta,o dragoste definitive asa cum a fost si a ei pentru tine...
    mirosul painii asociat cu cel al mamei tale cred ca face ca ea sa fie mereu prezenta...
    te imbratisez draga Minnie! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea Pandhora! Ca tot vine si Pastele, astept un miel de la tine! :))

      Ștergere
    2. ooo...il meriti cu prisosinta!!
      imi cer mii de scuze,trecusem intai pe la Minnie...
      te imbratisez draga Melly si ce am spus ramane valabil! :)

      Ștergere
    3. Nu-ti fa griji scumpa mea si nu-i nevoie sa-ti ceri scuze si eu am mai patit!
      Deci stai linistita fara grija mielului! :)

      Ștergere
  4. Am inceput sa ma obisnuiesc cu pagina din Clubul Povestilor Parfumate! Dar tot am surprize! Intr-adevar apar subiecte atat de variate si scrieti atat de placut!
    Amintirea de azi este frumos prezentata! Randuri pline de caldura sufleteasca!
    Avem ceva in comun: morarit-panificatia!
    Nu stiu parfumul! Multumesc pentru sugestie!
    Iti doresc o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunate mamele si uimitoare capacitatea lor de a iubi.O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea Melly!
    Sau sa zic Minnie-Melly? :)))
    Ai scris grozav de frumos! Eu cred cu tarie ca bratele muncite ale mamelor noastr sunt cel mai sfant leagan! Te îmbratisez draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Narcise și pâine...tulburător parfum; al dăruirii, Iubiri eterne de mamă revărsândi-se în sufletul nostru veșnic de Copil...Felicitări și toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună Melly!
    Foarte frumoasă povestioara ta,mi-a plăcut mult!
    Să ai o seară minunată și o săptămână ușoară!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase și emoționante amintiri cu parfum de leagăn...
    Gânduri bune! <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Mamele au parfumul lor :)
    Saptamana frumoasa,Melly!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai povestit foarte frumos despre mama, care prin toata zbaterea pentru existenta gasea clipe unice si pline de dragoste si tandrete sa se aplece asupra puiului sau, asupra ta, draga mea :) Minunat! Cinste tururor mamelor care stiu sa-si inconjoare cu grija si dragoste copiii, indiferent de greutatile vietii.
    Sa ai o saptamana minunata, Melly draga!

    RăspundețiȘtergere
  12. Melly, ai concentrat iubirea iubirilor în parfum de narcise și pâine!
    Mulțumesc pentru temă, pentru incursiunile astea care, fără tine, n-ar fi fost. O săptămână înmiresmată! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumos să ai chiar numai sentimentul unei astfel de amintiri! A leagănului și îmbrățișării mamei...

    RăspundețiȘtergere
  14. Parfum unic marcat de doua esente vitale...piinea si mama fara de care nimic nu creste asa cum trebuie.
    Simplu si tulburator materialul propus de tine tocmai prin asocierea celor doua idei.
    O primavara excelenta, Melly!

    RăspundețiȘtergere
  15. M-au emotionat profund amintirile din copilarie impreuna cu mama ta! Parfumul ei unic, ti s-a impregnat in suflet si-l porti cu tine pretudindeni, asemeni unui talisman. E divin acest lucru.
    Foarte foarte frumoasa povestea leaganului tau, draga Melly!
    Iti multumesc mult ca ai impartasit cu noi!
    Te imbratisez cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Parfum de leagăn, parfum de mamă... nu cred că pot exista separat ! Şi tu le-ai armonizat atât de frumos şi sensibil. Probabil că şi alegerea temei a izvorât din dragoste şi nostalgie. Felicitări atât pentru alegerea minunatei teme , dar şi pentru duioasa amintire aşternută cu picături de suflet.

    RăspundețiȘtergere