marți, 19 martie 2013

Nina Reznichenko









6 comentarii:

  1. Foarte foarte frumoase lucrarile, Ninei Reznichenko. Imi place mult de tot cum ilustreaza simbolurile frumusetii, florile si femeile si imi place mult de tot starea de spirit pe care o creeaza in lucrarile ei: melancolie, veselie, mister si sensibilitate. Incantatoare postarea ta, ca intotdeauna si iti multumesc mult.
    O zi minunata iti doresc, draga Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. la tine descopar mereu ceva nou...asa sunt si aceste picturi deosebite,parac sunt pictate cu ceata...frumoase lucrari!
    o zi faina iti doresc Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte sugestiva prima fotografie, nu poti intotdeauna trasa limitele unei femei...

    RăspundețiȘtergere
  4. tare faine sunt! imi plac tare mult!
    zi faina sa ai Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Un stil destul de aparte, aparent minimalist, tușe ca o sugestie care duc la lucrari foarte atent elaborate insa... O artista deosebita.
    Foarte frumoase lucrarile!
    Am mai gasit acum un blog cu foarte multe lucrari ale sale, toate superbe:
    http://www.tuttartpitturasculturapoesiamusica.com/2012/01/nina-reznichenko-1973-ukraine.html
    Multumesc, Melly! Mi-a facut o reala placere aceasta postare.
    O zi minunata sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase picturi, mi-a placut mai ales antepenultima, albastru si ocru folosite cu maiestrie pentru a infatisa gingasia unei tinere fete.
    Zi frumoasa, Melly, si multumiri !

    RăspundețiȘtergere