luni, 13 mai 2013

Daniel Ridgway Knight



 






 


14 comentarii:

  1. Buna dimineata... :)
    imi plac foarte mult, toate.
    o saptamana linistita, draga mea!
    pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos ilustrata acea epoca...

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Melly!
    Mi-au placut enorm picturile dar nicio data nu am stiut cine este pictorul!
    Iti doresc o saptamana minunata! Cu drag! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase, as vrea si eu una pentru sufragerie.
    Sa ai o saptamana minunata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca as fi sa aleg numai una ar fi greu, dar as alege pescarita! :)
      Ma bucur ca ti-au placut!

      Ștergere
  5. superbe!
    o saptamana faina iti doresc...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Picturi ce transmit o stare de pace, bucurie, frumusețe! Îți dorești să fii acolo, în acea lume minunată!
    O săptămână bună, dragă Melly!

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne, îmi sunt atât de dragi lucrările lui, Daniel Ridgway Knight, le-am admirat cu bucurie şi încântare, aici la tine. Sunt pe sufletul meu. Îţi mulţumesc mult, dragă Melly.
    O seară minunată îţi doresc, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt deosebit de frumoase....
    o seara buna iti doresc draga Melly!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca v-au placut aceste lucrari!
    O zi buna sa aveti! :)

    RăspundețiȘtergere