luni, 6 mai 2013

Paul de Longpre














10 comentarii:

  1. Superbe tablourile!
    O saptamana frumoasa draga Melly!

    RăspundețiȘtergere
  2. fragezime este cuvantul care imi vine in minte privind aceste lucrari :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase lucrările pe care le-ai selectat, Melly. Mi-au încântat sufletul şi privirea şi-ţi mulţumesc mult de tot!
    O zi minunată îţi doresc dragă Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hristos a inviat!
    frumoase picturi! multumesc, Mely, pentru bucuria sufleteasca pe care mi-o daruiesti astfel!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca va plac!
    Raul vor veni si peisajele, nici o grija! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Melly!
    Sunt minunate aceste lucrări,îmi plac!
    O săptămână ușoara draga mea îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah, nu stiu de unde "scoti" artistii acestia minunati. Ce delicat si totusi riguros conturate sunt !

    RăspundețiȘtergere