sâmbătă, 25 mai 2013

The versatile blogger award

Ii multumesc mult stapinei blogului Spun si eu care m-a nominalizat pentru acest premiu.
Ma simt onorata si voi incerca in cele ce urmeaza sa dau curs acestei invitatii. 
Regulile sunt: 1. Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat. 2. Include link-ul catre blogul respectiv. 3. Selecteaza 15 bloggerite pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmaresti constant. 4. Lasa un link la ultima lor postare pentru a le anunta. 5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.
 

Primele doua puncte sunt indeplinite, greul de-abia acum incepe!
Nominalizarea blogurilor
Ma tem ca la acest capitol nu voi putea raspunde pe deplin, pentru ca am doar trei descoperiri recente si pe acestea le voi nominaliza cu mare drag.
1. Martha - http://casutacupridvor.blogspot.ro/
2. Alexandra - http://ghemuletulincalcit.blogspot.ro/
3. Liliana - http://liliana-made.blogspot.ro/


Nominalizarile le voi lasa imediat ce lansez postarea la casuta fiecareia.

Sa va spun 7 lucruri despre mine (macar aici sa incerc sa implinesc cerintele :) ! Deci:
1. Completez sudoku si de obicei pe marginea mesei, in timp ce rontaiesc ceva.
2. Imi plac oamenii simpli, nu ma simt bine cu oameni "scrobiti". Nu sunt prea sociabila! :)
3. Sunt dependenta de inghetata vara si de ceai iarna.  

4. Oricat de greu mi-ar fi nu as putea sa-mi vand nici un goblen. 
5. Nu m-as duce in concediu unde e multa lume. 
6. Imi plac ploile calde si linistite.
7. Am doua slabiciuni mari: Cici si ciocolata.

    Imi cer scuze pentru ca nu am putut sa indeplinesc toate conditiile si ii multumesc inca odata celei ce m-a nominalizat cu generozitate! 

A voastra Melly!

11 comentarii:

  1. Pup draga mea, eşti o delicată şi o minunată!
    Weekend câ mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii ceva, in afara de chestia cu Sudoku, in rest ne potrivim la toate. Inainte bibileam si eu goblenuri pana mi s-a mai incetosat privirea, dar acum sunt cu sticlele si am acelasi sentiment de proprietate, foarte greu le cedez. Nu stiu cine e Cici, dar cu ciocolata in mod sigur e dependenta curata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru nominalizare. Si eu sunt dependenta de ciocolata si imi plac pisicile. Doar am doua! Iti doresc o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos ca te-ai gandit la mine.Am si raspuns:D .Multumesc mult :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Melly, iti multumesc pentru link, nu apucasem sa vad postarea. Te imbratisez si eu cu drag!
    O duminica frumoasa !

    RăspundețiȘtergere