vineri, 31 mai 2013

Jurnalul unei femei simple 3

Despre Jurnalul unei femei simple (The simple woman‘s daybook), gasiti mai multe informatii aici si aici.   
                                     
Pentru astazi (data/ora) 31.05.2013, ora.  20,00

Afara ... tocmai a plouat, iar norii sunt grei deasupra orasului.

Mă gândesc ... ca in sfarsit am un week-end liber :) 

Locurile de unde invatam ... de la oamenii de langa mine.


Sunt recunoscătoare pentru ... ca a trecut aceasta saptamina nespus de grea.
 
Din bucătărie ... am adus un vas plin de biscuiti cu cereale si fructe din care rontai cand si cand.


Cu ce sunt imbracata ... fusta neagra, maleta albastra si şal alb pe umeri.


Citesc ... Hanna Verena Zemme - Cum sa evitam situatiile stanjenitoare. E un fel de ghid cu exemple, de multe ori comice. 


Ceea ce astept (sper) ... sa fie o zi frumoasa maine.

Ce mai mesteresc ... la felicitarea inceputa saptamina trecuta.


Ascult ... Muzica in timpurile lui Velasquez.

În casa ... ora de stiri a inceput, iar Mitza si Biţu sunt atenti ca la Evanghelie. :)

Unul dintre lucrurile mele preferate ... muzica veche.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa cos si sa ma joc cu Cici, care a fost tare vaduvită de atentia mea saptamina asta.


Nota: 
Mitza si Biţu sunt parintii mei. 
Cici - pisica mea cu urechi catifeloase.

19 comentarii:

  1. m-a surprins subiectul...cred ca e vina mea pentru ca ai folosit si cifra 3 la jurnal...ar fi trebuit sa mai vad si alte pagini, nu?... imi place ideea si realizarea ... iar muzica: superba! ...intotdeauna ma surprinzi in mod placut!!!
    un weekend placut, iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa pagina de jurnal :)
    Distractie placuta cu pufoasa ta :) eu daca imi lipsesc pufosul de atentie ma aleg cu o coafura noua :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Melly, ma gandesc sa intru si eu in joc dar pentru urmatoarea saptamana. :)
    Imi place sa citesc filele jurnalelor voastre. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoooos.imi place cum iti alinti parintii si abia stept sa vad felicitarea...Te pup!Un weekend minunat iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. o incantatoare pagina de jurnal! :)

    un weekend placut iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place nespus de mult acest jurnal, aduce o nota de normalitate, de liniste, de tihna. Cred ca voi adera si eu de saptamana viitoare. Iti multumesc, Melly, pentru ca mi-ai dat ocazia sa aflu despre el. Cred, totusi ca titlul trebuia sa fie tradus "Jurnalul unei simple femei", ceea ce schimba mult sensul ideii si ni se potriveste mai bine tuturor, ce zici ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta e titlul adoptat de Taniusa care a deschis rubrica.
      Ma bucur ca iti place ideea si ni te vei alatura!
      Abia astept vinerea viitoare! :)

      Ștergere
  7. Frumoas postare Melly si muzica imi place mult. Un sfirsit de saptamina minunat.

    RăspundețiȘtergere
  8. O zi relaxanta si placuta, fara surprize majore cred, sa o petreci cu bine in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Melly, în fiecare saptamana se schimba subiectul? Care sunt regulile? Sau nu sunt?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt puncte comune din viata fiecaruia si fiecare se poate regasi la un ceas din ziua sau noaptea de vineri, la sfarsit de saptamina, in care sa destainuie din trairile sale de moment.
      Acest tipar, in aparenta rigid, de citeva enunturi scurte pe mine personal ma face sa realizez ca intr-adevar am pentru ce sa fiu recunoscatoare, chiar daca saptamina a fost grea.
      M-as bucura mult sa ni te alaturi! Te astept la trenul de vineri, dar poti sa-l mai prinzi si pe cel de vineri, caci saptamina nu s-a terminat! Ce zici?
      Te imbratisez

      Ștergere
  10. Melly imi place invitatia din coltul paginii am sa il pun si eu pe pagina cu permisiunea ta.
    Zina multumesc de remarcare chear nu ma-m gindit la sensul propozitie "femeia simpla" sau " simpla femeie" credeam ca se subintelege ce vreau sa zic cu "femei simple" , daca mai sunt petitii la genul de a schimba numele, il schimb cu drag si recunostinta caci uite asa mai invata unul , sau una :)

    RăspundețiȘtergere