sâmbătă, 11 mai 2013

Week-end Reflections - Parfumul serilor de mai

Week-end Reflections este provocarea lansata de Anastasia, prin care ne propune sa impartasim un moment placut petrecut in aceasta saptamina. 

Saptamina aceasta a stat sub semnul luminii : Invierea Domnului, de-a carei venire cu toti ne-am bucurat cu familiile noastre
Imagine din curtea bisericii Precista de Pasti
De marti m-am intors la serviciu, ca mai toata lumea, insa am avut serile libere. Am petrecut pe-afara plimbandu-ma sau cosand la goblen. Asa se face ca am petrecut clipe minunate la umbra salcimilor in floare, care isi raspandeau cu generozitate parfumul imbatator.
Acesta e primul salcim inflorit care m-a salutat intr-o dimineata cand mergeam spre serviciu.
Nu stiu daca am spus vre-odata cat de mult imi plac mie salcamii!:)
Coroana lor are ceva deosebit profilandu-se pe cer intr-un mod unic. Fiecare salcim spune o poveste!
Flori de salcam ce tes basmul celei mai aromate mieri. :)
 Aici ma prind ultimile raze de soare, cosand la goblenul meu,

asta daca Cici, imi lasa si mie loc in fotoliu.
 Si, de obicei, imi lasa! :)
O duminica minunata sa aveti dragilor!
Poate iesiti pe sub salcami! :)



8 comentarii:

  1. Si mie imi plac mult salcamii,in special cei cu florile roz!
    Melodia este superba,ador muzica lui Tudor Gheorghe!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Câtă linişte transmite postarea ta!
    Cu adevărat ai petrecut în lumină!
    Te îmbrăţişez cu mare drag, o duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc scumpa mea Anastasia!
      O duminica placuta sa ai si tu! :)

      Ștergere
  3. Frumoase fotografii! Asa este, salcamul are un parfum minunat, si mie imi place mult.
    Despre salcami si frumusetea lor...ma pregatesc sa scriu si eu ceva...si nu prea stiu ce :)
    Ce frumoasa e Cici :) Vreau s-o imbratisez...mi-e dor de motanelul meu... :(
    O duminica placuta, cat mai reusita, Melly draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Elly!
      Imi pare rau pentru motanelul tau! Cand am pierdut-o pe Maci citeva zile nici mincare nu mi-a trebuit. Te inteleg si cel mai bun leac e dragalasenia unei alte pisicute! :)

      Ștergere
  4. Ce fotografii frumoase, transmit asa multa caldura! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere