miercuri, 8 mai 2013

M.F.C. 87 - O idee la care nu m-as fi gandit

Sursa foto: net
Miercurea fara cuvinte a inceput la Carmen!

22 de comentarii:

  1. Hristos a înviat ! şi să ai parte de o zi liniştită.
    Unde sunt capete multe vin şi idei pe măsură.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare. Am si eu acasa cateva carti pe care din pacate nu le mai poate salva nimeni. As putea sa le folosesc in scopul de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hristos a Înviat,Melly!
    Interesant mileu!
    O zi frumoasă îți doresc draga mea!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta ideea! Ceva deosebit!
    Happy WW draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superfain! De retinut :) Multumim ca ne-ai impartasit-o si noua! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos ! Am facut un nod imaginar :)

    RăspundețiȘtergere
  7. adevarat, nici eu nu m-as fi gândit la asa ceva :) faina idee!
    O zi minunata iti doresc!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte interesant! N-am mai vazut asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos si inovativ. Cred ca idei mai sunt...doar sa nu avem prea multe prjeudecati :) Multe lucruri pot fi frumoase, interesante.
    O fata de masa tocmai buna de citit e foarte originala :)
    O noapte buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase lalele , a venit vremea lor , desi in centrul Timisoarei inca nu au inflorit :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Hristos a înviat!
    Frumos decor. Foarte potrivit pentru o sală de lectură..
    O zi frumoasă, draga mea. Te îmbrăţiţez!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc dragilor pentru comentarii. Trec si eu diseara pe la voi, ca acum plec la munca :(!
    O zi frumoasa tuturor!

    RăspundețiȘtergere