vineri, 17 mai 2013

Jurnalul unei femei simple - 1

Despre Jurnalul unei femei simple (The simple woman‘s daybook), gasiti mai multe informatii aici si aici.   
                                     

Pentru astazi (data/ora) 17.05.2013, ora. 19.45
For today/hour - 17.05.2013,  19.45.

Afara ... e un amurg palid.
Outside ... is a pale twilight.

Mă gândesc ... ca maine trebuie sa o duc pe Cici (pisica mea) la veterinar.
I think ... tomorrow I have to go on Cici (my cat) to the vet.

Din locurile de unde invatam ... de peste tot.
In places where we learn ... everywhere.
Sunt recunoscătoare pentru ... aceasta saptamana linistita care a trecut.
I am grateful for ... for this quiet week.
Din bucătărie ... am mincat un sufle de spanac si paine prajita.
From the kitchen ... I ate a spinach souffle with toast.
Cu ce sunt imbracata ... o rochie de vara cu imprimeuri diverse.
I am wearing ... a summer dress with various prints.
Citesc ... Schite si nuvele (Cehov)
I read ... Sketches and stories (Chekhov)
Ceea ce astept (sper) ... ca sa am libere serile saptamanii viitoare.
What I expect (hope) ... to have free evenings next week.

Ce mai mesteresc ... tot la goblen.
I am creating ...still sewing tapestry.
Ascult ... Concertul pentru chitara si mandolina - Vivaldi
I listen ... Concerto for guitar and mandolin - Vivaldi

În casa ... pluteste parfumul bujorilor infloriti.
In the house ... peony blossom scent is magnificent.

Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa merg desculta pe iarba.
One of my favorite things ... to walk barefoot on the grass.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa fac o inghetata de vanilie pentru familia mea.
Some plans for the weekend ... to do vanilla ice cream for my family.


O seara placuta tuturor!
Have a nice evening!

P.S. In timp ce scriam aceasta postare si se auzea in fundal muzica lui Vivaldi, Cici s-a bagat sub masa si cit a durat muzica nu s-a clintit de acolo. ;) Pisicuta mea e melomana!

5 comentarii:

  1. Prin jurnal iti dai seama ca desi oamenii au gusturi si caractere diferite mereu gasesti ceva in comun care te aseamana cu el. Multumesc ca te-ai alaturat la jurnal. Te pup si iti urez zile linistite si cu bucurie. Sper sa naiba ceva grav Cici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu draga Taniusa! :)
      Cici se simte minunat, e doar un control!

      Ștergere
  2. Ce gânduri frumoase ai adunat în fila de jurnal. Iar muzica aleasă...este divină!
    O noapte bună şi weekend frumos, dragă Melly!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult draga Alex!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasă e și simplitatea asta!

    RăspundețiȘtergere