sâmbătă, 18 mai 2013

Weekend Reflections - Bujori si desene de copii

Week-end Reflections este invitatia facuta de Anastasia, prin care ne propune sa dezvaluim din clipele placute traite in saptamina care tocmai se incheie. 


Daca saptamina trecuta a stat sub semnul salcamilor infloriti, cea care se incheie astazi a fost saptamina bujorilor.


Bujorii de la birou

Umbra lor pe perdea

In saptamana dinainte de Pasti am avut treaba la una din Scolile orasului, in timp ce asteptam sa ridic materialele pentru care venisem am dat pe un hol de citeva lucrari ale copiilor. Atat de aglomerate au fost acele zile ca am uitat complet de aceste fotografii pe care le-am redescoperit astazi.


O saptamina viitoare cit mai senina sa avem toti!


12 comentarii:

  1. superbi bujorii! iar desenele copiilor tare dragalase...:)
    zi faina, Melly!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa este, a fost săptămâna bujorilor. Am avut şi eu..
    Dar,a înflorit şi iasomia!
    Te pup, draga mea, o săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. off-topic: imi place bara video de la Romania mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si bujorii si desenele sunt adorabile. N-am avut inca bujori desi imi plac foarte mult. Desenele copiilor sunt induiosatoare intotdeauna!

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe flori... nu doar ca forma si culoare sunt atât de deosebite, ci si prin parfumul lor suav!
    Pe germana se numesc Pfingstrosen - adica trandafiri de Rusalii, pentru ca iata, înfloresc în preajma Rusaliilor catolice (astazi este Duminica de Rusalii în Germania).

    RăspundețiȘtergere
  6. Bujorii sunt superbi :)
    Atat de roz, ca aceia de la birou, nu stiu daca am vazut vreodata. Minunata nuanta!
    Lucrarile copiilor - pline de culoare si de prospetime, exact cum sta bine unor lucrari facute de copii.
    O duminica frumoasa in continuare, Melly draga! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc tuturor!
    Eu azi am fost plecata toata ziua si sunt franta dupa ce am mers 10 km pe jos. Vin cu poze acusica!

    RăspundețiȘtergere
  8. Melly, am simtit si eu parfumul bujorilor..Multumesc!

    RăspundețiȘtergere