marți, 27 august 2013

DARIUSZ TWARDOCH











7 comentarii:

  1. Vai, ce frumoase picturi! Vin dintr-o poveste, nu?:) Ce îmi plac personajele astea!;)
    Bine te-am găsit, Melly!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. oh, ce mi-a placut, ce mi-a placut...
    daca ar fi monitorul asta oglinda prin care sa pasesc acolo, in lumea lor...
    Seara frumoasa sa ai!
    Cu siguranta a mea va fi, cu asa "seminte de vise"...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt tare frumoase desenele. Parca ar fi din cartile de colorat ale copilariei. Sunt sigur ca autorul a facut multe desene pentru copii.

    O seara frumoasa, draga Melly! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. minunate picturi! subiectele mi-au reinviat amintiri legate de povestile care mi-au placut atat de mult si de frumoasele desene - din carti - care le insoteau! multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere