vineri, 16 august 2013

Jurnalul unei femei simple (14)

Pentru astazi (data/ora) 16.08.2013, ora. 20.30
Afara ... se aude un glasul unui baietel care striga : - Mama! Mama! Mama cu pricina are ferestre in spatele blocului si sigur nu aude, dar auzim noi, ce mai conteaza.
Mă gândesc ... ca a trecut repede saptamina asta!
Locurile de unde invat ... din carti.
Sunt recunoscătoare pentru ... prieteni si pace.
In bucătărie ... e curat. Maine o sa fac niste turte coapte pe tabla. Turtele imi aduc mereu aminte de bunica. 
Cu ce sunt imbracata ... pijamale verzi. 
Citesc ... Cuvinte simple din Sf. Munte.
Ceea ce astept (sper) ... sa vina toamna.
Ce mai mesteresc ... de maine ma intorc la goblen. Am facut o pauza intre sarbatorile de pe 6 si 15.
Ascult ... Muzica lui Ennio Morricone din Clanul Sicilienilor. E superba!
În casa ... se aude TV-ul, Cici e in extaz la ventilator si eu topai pe tastatura. :)  
Unul dintre lucrurile mele preferate ... parjoalele cu sos facute de mama. 
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... mi-ar place sa fac prescuri.  Sunt tot felul de retete pe net si stiu ca prescura se face fara drojdie. Daca stiti cate ceva despre acest lucru va rog sa impartasiti cu mine din experienta voastra.
  O imagine pe care doresc sa o impartasesc 

Mai multe despre jurnal gasiti la Taniusa
O seara placuta!  

Un comentariu:

  1. Din greseala am sters o parte din comentariile aparute la postarile din aceasta saptamana!
    A fost o eroare!

    Va multumesc tuturor pentru comentarii!

    RăspundețiȘtergere