sâmbătă, 24 august 2013

Jurnalul unei femei simple (15)

Pentru astazi (data/ora) 24.08.2013, ora. 9.45
Afara ... e inca racoare si  ar trebui sa ma apuc de calcat!
Mă gândesc ... la cat de multe au ramas de facut astazi!
Locurile de unde invat ... din bucurii si din tristeti.
Sunt recunoscătoare pentru ... clipele frumoase petrecute impreuna cu oameni dragi.
In bucătărie ... fac un bors cu taitei de casa. Taiteii i-am facut de aseara.
Cu ce sunt imbracata ... pantaloni de casa si tricou. 
Citesc ... Controlul cerebral si emotional - o carte primita de curand.
Ceea ce astept (sper) ... sa imi ramana timp si pentru goblen azi.
Ce mai mesteresc ... o cutie pentru plicurile cu ate.
Ascult ... Yiruma - Kiss the rain.
În casa ... e harababura, dar imi intru imediat in armura de razboi . :)  
Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa stau pe malul apei. 
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa citesc.
  O imagine pe care doresc sa o impartasesc 

mai multe despre jurnal gasiti la Taniusa
Un week-end minunat tuturor!  

6 comentarii:

  1. Din greseala am sters o parte din comentariile aparute la postarile din aceasta saptamana!
    A fost o eroare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe de cand n-am mai facut eu taitei de casa...faina imagine, abia astept sa vad cutia pentru ate:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cutia e gata! Ma duc sa o postez in Melly coase ...
    Multumesc Anca! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmm, bors cu taitei de casa ! Vreau si eu, Melly !
    Si mie imi place mult sa stau pe malul unei ape, dar sa nu fie nici umbra de tantar ! :D

    RăspundețiȘtergere