vineri, 9 august 2013

Jurnalul unei femei simple (13)

Pentru astazi (data/ora) 09.08.2013, ora. 20.30
Afara ... e o seara deosebit de calda.
Mă gândesc ... ca oricat ai vrea nu poti sa faci ceea ce oamenii asteapta de la tine si nici ei nu pot face ceea te astepti tu. 
Locurile de unde invat ... din viata de zi cu zi. 
Sunt recunoscătoare pentru ... Cici: ea e o mangaiere, un balsam! :)
In bucătărie ... palpaie linistita flacara candelei. 
Cu ce sunt imbracata ... camasa lunga de noapte in culoarea piersicii. 
Citesc ... bugetul intocmit pentru luna asta.
Ceea ce astept (sper) ... ca sa imi vad sora, dupa o lunga despartire.
Ce mai mesteresc ... un pic la goblen.
Ascult ... Nianell - Until I‘m home. 
În casa ... e linistea serii, se aude doar Nianell cu vocea ei celesta.  
Unul dintre lucrurile mele preferate ... salul meu alb si moale. 
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... o plimbare lunga spre Ciolpani sau Runc, duminica. Abia astept. Iubesc linistea colinelor, paraiasul, frumusetea simpla a vechii biserici de lemn, oglindirea  Bistritei vazuta de pe deal, zambetul simplu al monahilor ... .
  O imagine pe care doresc sa o impartasesc
sursa foto - aici

 Mai multe despre jurnal gasiti la Taniusa

Un ultim cuvant - ascultati melodia lui Nianell
O seara placuta!  

15 comentarii:

  1. Nu am auzit pana acum de aceasta cantareata,mi-a placut cantecul, acum ascult altul...are o voce calda si senina, imi palce mult, Un week-end binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ai o plimbare pe sufletul tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. O pagină ce inspiră linişte şi echilibru, aşa cum ştii tu să ne transmiţi de fiecare dată, dragă Melly! Parcă se şi aude cum toarce Cici.
    Îţi doresc un sfârşit frumos de săptămână. Şi să ajungi acolo unde ţi-ai propus, în locul acela de linişte şi înălţare sufletească.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum înțeleg ce este cu acest jurnal! Până nu de mult credeam că e vorba de o carte despre care ne vorbești, dar este cartea realității... Îmi place tare mult această carte și sunt nevoită să o urmez, deci nu am de ales!:)
    Un weekend frumos să ai, Melly!

    RăspundețiȘtergere
  5. De văd cam tristă...
    Măicuţa Domnului să-ţi mângâie inima!
    Duminică liniştită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost!
      Multumesc Anastasia! Duminica linistita sa ai si tu!

      Ștergere
  6. esti putin mai melancolica ... iti doresc o intalnire cat mai placuta cu surioara ta (un pic sa te gandesti si la mine, te rog frumos)! cat de mult mi-as dori sa o pot revedea si eu pe sora mea, cea atat de departe de noi!!! iti doresc, din toata inima, o duminica linistita!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa ai o duminica racoroasa, draga Melly ! Mult îmi place cum scrii în jurnal !

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc! datorita tie am descoperit-o pe Nianell :D
    Iti doresc o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere