sâmbătă, 31 august 2013

Jurnalul unei femei simple (16)

Pentru astazi (data/ora) 31.08.2013, ora. 19.15 ... ultima zi de vara. 
Afara ... e soare si placut, vreme de toamna timpurie! 
Mă gândesc ... ca am avut o zi impartita intre drumuri! 
De unde invat ... azi, ... din cartea de bucate ;) . 
Cu ce sunt imbracata ... pijamale. 
Citesc ... ziare, reviste. 
De maine ... incepe noul an bisericesc. 
Ce mai mesteresc ... azi nimic, tot visez la şalul acela. 
În casa ... liniste, dincolo mama vede Teleenciclopedia.   
Ascult ... un cuplu de demult.
Una din cartile indragite in copilarie ... Fridolin (autor Franz Caspar).  
Un filmulet pe care doresc sa il impartasesc ...



Sper sa va placa!

mai multe despre jurnal gasiti la Taniusa
Un week-end minunat tuturor!  

9 comentarii:

  1. Îmi plac mult confesiunile tale din jurnal, Melly, de asemenea şi filmuleţul.
    Te îmbrăţişez cu mult drag. O duminică minunată îţi doresc, Melly! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasă şi liniştită, pagina ta de jurnal. Şi filmuleţul l-am văzut cu plăcere.
    O duminică frumoasă, dragă Melly! Şi o toamnă cât mai bună! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Melly, as vrea sa-mi fac si eu un sal. Am mohair roz, bej si galben. Ti-as fi foarte recunoscatoare daca mi-ai da niste indrumari, asa, ca pentru nivelul de baza spre mediu !
    Multumesc anticipat !
    Duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prea multe nu stiu nici eu, dar am descoperit un site unde se explica foarte bine cum sa faci salul! Daca stii un pic spaniola te-ar ajuta foarte bine.
      Uite aici link-ul:
      http://www.tejiendoperu.com/dos-agujas/chal-con-borde-en-nudo-salom%C3%B3n/
      Pe forumul Tomnarella handmade vei afla orice informatie doresti despre impletituri si croset, doar sa te inscrii!
      http://www.tomnarella-handmade.com/
      Te astept!

      Ștergere
  4. Si eu tot la un sal visez! Am citit jurnalul tau, e foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos jurnalul! Îmi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere