joi, 5 ianuarie 2012

In jurul lumii - Grecia






































25 de comentarii:

  1. asta chiar nu avea cum să nu fie pe placul meu, că doar sîngele (grecesc) apă nu se face :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-au fost pe plac Calin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce este Grecia? Este:
    Soare, munte, mare, turism, insule, biserici, credinţă, legendă, mituri, ruine, filosofie, calamari, pasiune şi cam peste tot câte un... Zorba pezevenghiul... :)
    Herete ke efharisto poli!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare bine ca ti-a placut, Marco! Te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  5. Istorie, civilizatie, locuri minunate... Pacat de situatia in care se afla Grecia acum.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos, mi-ai readus dorul de vacanta. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pare o ţară cu multă pace (în fotografii).
    Am auzit diverse lucruri despre greci, unele bune, altele mai puţin bune, dar nu cred nimic până nu văd! :)
    Mulţumesc pentru plimbare.
    O seară frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, asa e Cristi! Ramine insa una din cele mai frumoase destinatii turistice!

    RăspundețiȘtergere
  9. "Introducere Iubesc linistea si simplitatea!"
    Tot ce poate fi mai frumos şi deosebit:simplu şi paşnic.
    Ce s-ar mai putea dori?
    Un An Nou cum îţi imaginezi! Madi şi Onu

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Madi si Onu!
    Va mai astept pe la mine!

    RăspundețiȘtergere
  11. cate culori au aceste imagini superbe de altfel! multumesc ...:)

    RăspundețiȘtergere
  12. imi doresc tare mult sa vad Grecia...am fost acum muuulti ani pe o insulita , am trecut din Turcia , de la Bodrum , parca insula Keos se numea , am stat numai o zi !

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoase imaginile! Vreau vacanta! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Am văzut şi eu o parte din Grecia, în urmă cu vreo doi ani.
    Cel mai mult m-au impresionat atmosfera, peisajele supebe, mîncarea (peştele în special dar şi brînza, măslinele, etc)apoi o parte dintre vestigiile trecutului glorios.
    Am şi cîteva amintiri mai altfel dar, nu este cazul să vorbim despre ele.
    Din ce-am văzut, cel mai mult mi-au plăcut formaţiunile granitice de la Kalambaka, bineînţeles mănăstirile de aici şi nu numai, Asklepeionul din Peloponez şi aş mai putea enumera dar, nu vreau să acaparez discuţia. Am descris acea călătorie de o săptămînă pe blog, în vreo şapte episoade.
    Extraordinare fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  15. Coco, sa-ti ajute Dumnezeu sa-ti vezi visul implinit! Multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  16. Diverse - si eu vreau, oriunde, numai sa fie! :)
    Multumesc ca ai trecut pe la mine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Aaa, asta-i o surpriza placuta ! Foarte frumoasa prezentarea ta, Melly !
    Chiar daca nu sint toate cum ar trebui acum ... Speram in mai bine. Si as vrea sa cred, ca o sa iesim mai intelepti din incercarea asta.
    O simbata frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc, Dani!
    Cit despre incercare, cred ca rostul ei e sa ne faca sa pretuim ce avem, cu mult cu putin.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt incantata de frumusetea misterioasa a Greciei! Multumesc ca mi-ai reamimtit de ea!

    RăspundețiȘtergere